Write me up on your todo list.

Hemma för en stund sen. Jordens jobbigaste dag på riktigt. Lön idag och Anton sa att jag fick ringa in någon om jag ville men dum som jag var så tänker jag att "äeh de löser sig". Herre gud. Om folk bara lär sig beställa, tar 1-2 mål, inga special etc. Skulle allting gå så fruktansvärt mycket fortare för alla! Men det blir så satans tungt när det är 400kr per beställning och det är glutenfritt och utan sallad och extra dressing och jag vill bara slå ner någon när man stått där i 4 timmar och svetten rinner, fötterna brinner och händerna är såriga av allt slit. Men vi höll ihop det, log och sa "ja tack nästa".

10 timmar senare var vi klara. Låste dörrarna stämplade ut och gick hem och dog. Själv dog jag inte så mycket, tog en skål mannagrynsgröt och relaxade, försöker slappna av, komma ner i varv för att kunna somna fort. En natt kvar. Ska försöka hitta någon slags frisör imorrn så jag blir av med pälsen på huvudet, hemskt är det. Kaos och katastrof på rikt! Sen iväg till jobbet igen, hoppas vi får in någon mer dock!

Ännu närmre fredag nu också. Blir så glad av bara tanken på att göra någonting utanför hamsterhjulet :) Sova nu tagga en snabb torsdag så vi kan stanna klockan och leva i fredagen för alltid! Natti

En till bild på superdupersöta hamsterStina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0