"Vill du går ner i vikt?"

Fick precis mail från gymmet om att jag ville gå ner i vikt typ?! Haha tack men nej tack. Kunde fått mail från Ica istället om att gå UPP i vikt. Tips på bra mat osv. Det löser sig nog!

Gick halvbra att sova igår, somnade inte alls när ja skulle (03) men somnade totalt när ja inte skulle (09). Vaknade runt 15 och mitt liv är kaos! Måste upp klockan 07 imorrn bitti, kommer inte ens va trött innan dess. Har nyss duschat och M+V borde va på väg hit, måste hitta en dejt till Bion bara.

Måste även flika in att jag fastnat superhårt för Håkan på senaste, lyssnar flera timmar om dagen! Inte likt mig. Men han kanske är något att hänga i granen trots allt?


Kommentarer
Postat av: Dr.

Han NYA skiva...

2012-01-16 @ 18:42:22
Postat av: Dr.

*hans

2012-01-16 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0