Vi hörs vi ses, i dina drömmar!

Sov katastrofdåligt inatt igen. Alla dessa drömmar gör mig galen! Så väldigt konstigt att dessa människor, dessa minnen och tankgångar dyker upp NU? Märkligt. Somnade i varje fall runt halv 6 och vaknade säkert 10 gånger innan jag gick upp vid 13.

Packade väskan och satte mig här en stund innan jag blev hämtad av Kartong och vi for till gymmet. Kalasmycket människor! Aldrig sett så många personer där samtidigt. Dessutom så när vi bytte om så kom alla in i omklädningsrummet. Det är liksom trångt med 4 personer, nu var vi typ 12? 14? Lite skum känsla att stå och mysa med massa nakna killar. Vi överlevde dock.

Hemma nu och ska försöka fixa till mig lite grann, blev inget klipperi för det var så sjukt mycket folk på alla frisörställen! Får använda mina skillz till att göra magi med det rufs jag har. Det var väl allt i övrigt. På återseende!

Bjuder på en bild på mig och min käre far. Jag har lugnat ner mig lite kan man väl säga?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Togga<3 Fin bild!

2012-01-28 @ 13:27:31
URL: http://foreranskull.blogg.se/
Postat av: Daniel

Togga<3 Fin bild!

2012-01-28 @ 14:06:21
URL: http://foreranskull.blogg.se/
Postat av: Daniel

JÄTTEFIN!

2012-01-28 @ 14:06:40
Postat av: Åsa

Det här är typ bästa bilden på dig. Ever!

2012-01-29 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0