Redefining the line of time.

Nu är det natt igen. Suttit och tänkt se på film halva kvällen men fastnade lite på parlamentet vidare in på Betnér. Han är kung den mannen. Han har inga gränser och allt han säger är roligt, för att det är sant. Han säger det alla tänker men ingen vågar säga. Creds till han!

Tråkigt att alla sällskap skulle upp och jobba imorrn dock, inte direkt roligt att gå och lägga sig nu och vakna klockan 7. Vet inte om ni tänkt på det men det finns inte ett dugg att göra så tidigt om man inte har ett jobb att gå till! Kanske skulle ta ett löppass när jag vaknar iofs? Vi får se. Synd att Kartong inte gav nått svar på ifall vi skulle gymma imorrn, för vill han inte det så kör jag ensam istället på förmiddan. Kan ju va bra för er att veta !

Drar i mig sista colan nu och lägger mig väl i varje fall, är faktiskt lite smått sömnig för att vara nu. Lyssnar på Håkan och känner mig glad, nöjd och bekväm. Godnatt vännor.

Lilla Stina-trollet! Saknar henne med min lilla vilding..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0