Nothing but mammals.

Dåligt bloggande igen men varit tungt återigen. Kvällen som började så fint hos Malin spårade som vanligt katastrofalt ur, för mig i varje fall. Sova dåligt 4 nätter innan för att sedan gå direkt på spriten är aldrig en bra idé. Att man inte lär sig. Hoppas jag slipper bli avrättad när vi ses nästa gång ...

Hade i varje fall jordens bakisdag på jobbet trodde jag, men vid närmare eftertanke så var det INGET mot sista personalfesten med Jocke eller valfri av alla fester på Östra promenaden. Blir i varje fall lugnt ett bra tag nu om jag får som jag vill :)

Jobbade E idag men hjälpte mest Anton med flaggorna i -10 000 grader. Totalt iskallt, tog 5 timmar att bli genomvarm igen. Galet! Skjutsade hem Victor efter jobbet och hämtade upp Kartong så drog vi och käkade innan vi tog ett fjollpass på gymmet, helt sjukt vad man tappar på några veckor! Orkade knappt med uppvärmningen, pinsamt!

Borde väl sova nu och tagga om för ledig helg men sova är inte direkt det roligaste jag vet så ska väl leta upp nått schysst tidsfördriv så jag kan få en dålig natts sömn igen och slå över totalt igen imorgon (nej jag är inte seriös).

På återseende kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0