När paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig att du är värd att dö för.

Börjar bli tradigt nu men hemma igen efter nattjobb via Statoil, pratade lite med tjejen som jobbade och hon hade skönaste inställningen till att det kom gäster. Inte att dom störde henne när hon städade eller att dom köpte saker som inte var klara utan kort och gott "det är ju dom som betalar min lön". Hundra plus till tjejen på statoil!

Känns som att Lisa börjar inse att hon snart är fattig och ensam. Känns bra på något sätt, känns som att min lilla tjej snart är vuxen på riktigt som vi andra :) Jag har dock lovat att jag alltid finns här, varesig det gäller målning, matlagning eller sällskap! Har bestämt att vi ska se alla Disneyfilmer tillsammans. Linus "klippan" Liljekvist, det är jag det.

Bokade tvättid tills imorrn klockan 07. Känns sådär såhär dags men jag har hela vägen till 17 på mig så borde väl hinna med lite tvätt i varje fall! Måste dock vänta tills någon vaknar så jag kan ringa och fråga om hjälp, är inte så haj på det där med vad man får blanda och vilka temperaturer och allting. Hoppas Pia vaknar tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0