Maybe I'm a different breed.

Hej bloggyy. Ligger för närvarande på Malins golv och umgås med datorn. Kom hem från Polen för massa timmar sen och trots att vi missa flygbussen pga försenat flyg så nådde vi Norrköping! Amina skulle dock hem och packa om medans jag tog en superdusch innan jag gav mig ut på äventyr.

Polen var inte så spännande som man kan tro, det mest chockerande är hur smala varenda polack var och hur sjukt billigt allt är, det är ändå ett I-land? En kanonresa i varje fall, tack Amina för att du fick mig att ha roligt HELA resan :)

Ligger som sagt på Malins golv medans brudarna sminkar sig och Victor duschar. Ska en runda förbi mig och byta lite kläder och fixa dricka sen körde vi spontanutgång på det! Grattis till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0