Man måste dö några gånger!

Dagen började hårt med några främmande män i min hall som ville inspektera lägenheten, dom var dock klara innan jag hann få på mig en t-shirt så jag klarar mig nog! Började styra upp dagens planer via sms med Anton och Lisa, varpå Lisa var vääääldigt upptagen på nått sätt så jag och Anton tog bilen mot Maxi för att köpa sprit, mat och en lime!

Hem till mig efter det via Anton och skulle laga lite mat och vänta på folk men Doktorn valde en powernap i soffan medans jag duschade så även Lisa hann anlända i tid för mat! Allt eftersom dök även Victor och Skogshuggarn upp och vi spenderade kvällen med bra musik (och Hoffmaestro) samt ett milt alkoholintag. Klockan började närma sig ett och istället för att gå ut så valde vi att äta mat, på varsitt håll! Superdupertack Malin som ställde upp med skjuts och sällskap :)

Kom hem igen för en liten stund sen och har gjort mig i ordning för sängen. Ska återigen försöka dö några timmar och hoppas på att vakna efter 10 i varje fall! Inga sms tack, jag verkar vara lättväckt! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0