Känslomässigt störd, egoistisk och kall.

Händelserik dag, fast kanske inte. Vet inte! Har i alla fall fixat datorn på riktigt nu. Köpte ny hårddisk för jag inte orkade med skiten. Nu är den dock så snabb så jag inte hinner med :( Började se på Kenny Starfighter förut och det var då den började krasha, igen. Så nu laddar jag ner filmen EN GÅNG TILL för att kunna se klart den så alla ska bli nöjda och glada :)

Dessvärre så är allt det roliga på min andra hårddisk som ÄR HEL men inte inkopplad. Så inga bilder eller liknande. Orkar inte engagera mig än haha. Ska dricka lite cola, äta lite popcorn och njuta av en helt okey ledig dag. Imorrn blir det upp supertidigt om jag ska hinna med superfrukosten innan superjobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0