Jag vet du vill ha mig.

Klockan är nu.. typ 4 timmar tills ja ska till jobbet. Somnade faktiskt förut men blev väckt efter någon timme av en viss någon. Det gör dock inget :)

Suttit och lyssnat på gammal musik från typ gymnasietiden. Byz, Kobojsarna och Basshunter bland annat haha! Sjukt hur mycket minnen man har som man kan relatera till saker man hör, ser eller tillochmed luktar. Man skulle ha en lite schysstare sortering av minnena så man inte behöver relatera fram saker, fast vad tråkigt det skulle bli.

Sitter och äter godis nu, åt upp dom sista knäckebrödsskivorna och har verkligen ingenting jag kan laga, om jag inte ska göra riktig matmat, men har inga mejeriprodukter så blir nog ganska torrt i så fall. Handla imorrn? Kanske det! Kommer dock inte vara lika sugen på varken Ica eller gymmet imorrn när jag jobbat, speciellt om jag inte kommer sova mer. Tungt med omställning från natthelg!


Kommentarer
Postat av: Amelie

2012-01-17 @ 11:06:41
Postat av: Amelie

Hej!



Har precis rensat min garderob och det har dykt upp massa nya grejer i min bloppis så som jackor, toppar, koftor, klackar etc etc! Inlägget är långt!

Kolla gärna in och se om du hittar något.



http://keilema.blogg.se/2012/january/snygg-dunjacka-allt-ska-bort-nyrensad-gar.html#comment



Mvh Amelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0