It's not the world that's out of order, it's me.

Sällan jag inte sover. Var sjukt sugen direkt efter jobbet på att bara dyngdäcka men Kartong stod och väntade så det var bara att pallra sig till gymmet. Som ni kanske vet så frigörs massa ämnen i kroppen när man tränar så jag var pigg. Hamnade här och kollade på nya vampyravsnittet, spelade lite och tiden flög iväg!

Har försökt styra upp lite nyårslöften men det går sådär. Generellt sett vill jag bara ha mer kontroll på mig själv och min omgivning men det är INTE bra för att kontrollfreak som jag. Så istället går vi raka motsatsen, sluta fundera och bara göra. Fungerar nog bra i nyktert tillstånd i varje fall.

Ska sova tills jag vaknar nu, wish me luck! (Om jag ens kommer till sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0