I think I lost my way.

Sådärja. Tog mig iväg till gymmet för en stund sen och sprang lite, satte hastigheten på 11km/h och bestämde mig för att se var vi hamnade. Slutade efter EN MIL! Tog 56 minuter cirkus och jag är sjukt nöjd, inte bara för jag tog mig en hel mil utan mycket för att jag inte var det minsta anfådd! Konditionen är tydligen i toppskick. Dessvärre kan man inte säga detsamma om mina benmuskler som mer eller mindre gick av halvvägs. Likaså skavsår av nya skor. Men det gör INGENTING :)

Drog en tripp förbi Ica Spiralen på vägen hem och handlade lite frukostgrejer, typ Keso, frukt, sylt och havregryn. Nytt liv? Jag hoppas på det! Sitter och taggar jobb nu. Börjar om en halvtimme och slutar 13. Blir direkt till gymmet då igen för lite styrka. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0