I stormens öga.

Hemma nu igen efter nattjobb, eller ja det var ett tag sen men var tvungen att kolla så internet levde först. Blev en helt OK kväll med Lisa, vi puttra på fint trots skapligt mycket folk! Vi firade med att äta korv på Statoil :) Hann även med att diskutera fjällen lite med Victor! Skulle vara supernice att åka men problemet är ju att dom flesta av mina vänner jobbar på jobbet och tro det eller ej men vi kan inte ta ledigt samtidigt allihopa...

Även sugen på att boka en resa till nått varmt, nästan så jag bjuder med någon bara för att åka. Frågan är vem? Det löser sig. Borde kanske lära mig att hålla i pengarna istället för att slänga iväg dom som löven på hösten. Å andra sidan så är det enklare att leva som pank, man slipper så många val! Istället för att ha tusen vägar att gå men inte våga i rädsla för att välja fel.


Hittade en till gammal bild! Jag sydde till och med en egen nalle och gav bort på alla hjärtans dag, så romantisk var jag back in the days. Lite drygt en månad kvar till nästa gång och inte många som ligger i riskzon i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0