I have to block out thoughts of you so I don’t lose my head.

Ska sluta länka tråkiga bilder. Men jag orkar för det första inte ens fota i första taget, och för det andra så orkar jag inte fixa så jag kan lägga in bilderna från mobilen. Men som bekant så har jag ju tusen miljoner bilder på datorn. Har återigen suttit och bara bläddrat igenom, det finns så mycket så mycket som inte ens borde existera! Men gud vad roligt det är med minnen :)

Verkligen världens sötaste underbaraste lilla kattskrälle. Saknar henne <3

Superduper gammal bild. Daterad 1992 så jag var rimligtvis 4 år gammal :D Stavade redan då som en kung!

Ser lite exotiskt ut eller hur? Drottninggatan Norrköping Augusti -06


Emma Nöjd. Folk kommer bli arga men hon förtjänar en plats här!


Lille Simon <3 På nån ö i Flätern Juli -06


Halloween -06


Min Simon igen <3 Snart kommer du hem på rikt :D

Vill bara klargöra för alla att det här är MINA bilder, bilder som JAG känner starkt för, har minnen till och sådär. Så av precis samma anledning som jag har bloggen så är det för att på något sätt ventilera mina tankar, inte för att underhålla er läsare. Men lite roligt kanske ni tycker att det är i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0