Frukost dag 2.

Hann inte med att blogga igår mellan allt jobb, mat och powernaps. Egentligen inte nu heller men kör ett snabbt inlägg!

Kom hem från jobbet vid 13.30 igår och spenderade 2 timmar vid datorn med Puke å Jyrwel innan min kropp sa ifrån och det var dags att vila. La mig i sängen och blev sms-väckt runt 17 tiden och kände hur jag var så hungrig att jag skulle kunna äta en vegetarian. Perfekt timing av Anton dock som föreslog mat på världens med Lisa och Johanna så vi slapp laga mat :)

Så vi chillade där hela kvällen och drog hem vid 23, jag kom knappt innanför dörren innan jag sov igen för att vakna vid 6 tiden. Sitter och äter Havregrynsgröt med keso, sylt och mjölk. Sådär tänker ni men det var faktiskt gott! Man måste ha energi för en leveransdag på jobbet. Hoppas bara det slutar göra ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0