En av mig, En av dig. Två av oss.

Kabam tisdagen avklarad! Gick SP idag och var kvar till 17. Tror det är första gången någonsin faktiskt. Sjukt effektiv inledning på morgonen och en helt fantastisk lunch av syskonen Liljekvist! Bra köttat av övriga med, framförallt Jessica som lyckades hålla ögonen på driven och inte på sjömännen som var inne ;)

När jag kom hem drog jag ihop någon form av köttfärsröra. Den blev bra. Ska nog äta upp matlådan jag gjorde redan ikväll så jag står mig tills imorrn! Blir att ställa klockan och gå upp skapligt för att gå till gymmet före frukost :) Sen blir det stängning med älskade Lisa, två nätter har vi på gång. Ser faktiskt fram emot det! Kändes lite tomt eftersom vi INTE festade ihop i helgen haha AW MITT LILLA HJÄRTA <3!

Snacka lite med Malin också, biodags på fredag igen, denna gång har jag en dejt dock ;) haha! Ser redan fram emot det med. Nej nu ska jag värma sista maten och börja tagga sömn. Har några timmar att ta igen från igår :) Natti bloggers.

Galet snygg bild på mig från -04 eller -05! Ni ser anledningen till varför kepsen alltid var på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0