Dagarna flyter ihop.

Vaknade imorse utan att egentligen somnat. Sjukt oklart om jag sover eller inte då jag antingen dagdrömmer när jag nästan somnar, eller drömmer när jag faktiskt somnat. Känns som att jag flyter däremellan en hel del. Vaknade i varje fall och tog mig ner till jobbet, leverans och hela kitet. Sjukanmälningar hit och dit. Kort och gott så kämpade ALLA sjukt bra. Dagens stjärna går dock till Gurkan som verkligen imponerade på mig. Det är inte ofta någon gör ett så starkt intryck men hon skötte sig fenomenalt! Credz.

Kom hem sent och la mig i sängen för att powernapa, blev lite smått övertalad och nu sitter jag här och ska duscha och tagga till?! Vad hände där? Men sova kan man som sagt göra i graven bland alla zombies. Blir dock lugnt, känner mig själv tillräckligt bra för att förstå att man kan inte ersätta sömn med alkohol och tro att det kommer gå bra på jobbet dagen efter..

Bild från Nyår -05. Inte mitt stoltaste nyårsminne kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0