Dag 1.

Ja jag vet, lite larvigt att blogga under resan när man är borta i 3 dar men med mitt minne är det lika bra att skriva det viktiga direkt! Vi kom fram till city ganska tidigt på morgonen så innan vi kunde checka in på hotellet var vi tvungna att driva runt på stan några timmar, vilket resulterade i att när vi väl blev insläppta så dog jag i sängen i fyra timmar. Hejdå dag 1.

Vaknade i varje fall lagom till kvällen så vi gick ut på promenad, hittade mat och shopping för att slutligen hamna på "Barkok", en bar helt enkelt. Beställde in varsin fin drink och efterrätt. Det tog väl 20 minuter innan Amina sparkade till bordet och hällde ut HELA min drink över min tröja jacka mig mina byxor skor, ja allt. Gästerna runt omkring var ju roade i varje fall men personalen kom ut med servetter och ny dricka :)

Vaknade för en stund sen och äter vad dom kallar för frukost.. Jag är inte imponerad, men det går väl ner det oxå :) Ska vidare ut i vimlet snart igen och leta rätt på "hip hop" affären! Blir coolt. På återstående kamrater.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du får lära dig att svepa glaset innan det faller

2012-01-03 @ 17:43:20
Postat av: Sydslaven

Jag håller med far din.

2012-01-04 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0