Alla bara skriker men du och jag vi viskar.

Igårkväll när det var sovdags så kasta min ena hårddisk in handduken. Min instinkt sa direkt att "jahopp ingen sömn inatt då". Men jag tog mig själv i kragen och gick och la mig istället och när jag vaknade så tvingade jag mig själv att städa hemmet innan jag fick pilla på datorn. Så nu har jag diskat all disk, vikt all tvätt och städat alla rum. Har nu även fixat datorn dock men det känns bra!

Känns som att datorn betyder mindre och mindre hela tiden nu, kan det vara så att jag är på väg in i en ny period i mitt liv? Växer upp och blir mer självständig? Har haft datorn som min närmaste sen -97 någonstans. Men det är inte lika roligt längre, det är mer ett viktigt verktyg i vardagen än en underhållningsmaskin.

En till läskig sak är när man släppt någonting, gått vidare och mår bra igen. Så återkommer alla minnen när man drömmer månader senare. Läskigt läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0