Without you there's no me.

Fredag förmiddag. Varit vaken sen strax efter 9. Känns helt okey att vakna så pass tidigt faktiskt, kan ligga och dra sig innan man går upp och fixat frukost med mera. När jag vaknade kände jag direkt "FML" ville bara dö och somna om för alltid. Men det gick över efter en stund :) Sitter med frukosten på bordet nu och taggar jobb. Det blir så mycket roligare och bättre om man går in med inställningen att man ska göra ett bra jobb, dessutom går tiden mycket fortare!

Idag är första dagen på resten av ditt liv <-- Väldigt bra talat. Jag kan ändå tycka att jag fått någon form av ordning på livet nu, känns som att vi är någonting på gång! Träningen och kosten börjar ge resultat på riktigt, jag sover bättre och har mer energi när jag är vaken!

Fredag idag och har dessutom ledig helg! Får se vad som händer och sker, finns ju både fördelar och nackdelar med att inte planera. Men det löser sig nog, det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0