Samma gamla rädsla, andra namn.

Nattveckan har so far inte varit så hemsk som den såg ut att vara när jag tänkte på saken i söndags. Vart mer än OK faktiskt även om jag slets lite mellan 2 onsdagsaktiviteter. Tur att jag valde film istället för bowling dock eftersom jag somnade i soffan. Somnade nästintill direkt när vi kom hem och sov i 9 timmar. Helt underbart, första gången på vad som känns som flera månader jag faktiskt sovit BRA en hel natt.

Väntar på Simon nu för lite torsdagshäng. Får se vad vi hittar på men jag tror att mat står högst på listan, sen prata han nånting om cola. Vi får se! Ska bli trevligt oavsett. Fick även lite kontakt med familjen via Facebook förut, det är tydligen väldigt varmt ute och väldigt kallt inne (vilket låter helt okey i min bok). Pappa och Åsa hade bränt sig i solen och Afrika-Pia är väl lika kritvit som vanligt.

På återseende vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0