I'd give up forever to touch you.

Hemma efter nattjobb och borde sova, ska trots allt upp om 6 timmar och bära möbler! Dagen har i varje fall inte varit så katastrofal som den borde varit, sov lite halvkasst som vanligt men efter lite skypetid med Simon så kom Mysis på besök några timmar :) Drog sen ner till jobbet och köttade 19-05 med alla kaxiga utlänningar och rockabilly-retards. Skjut dom ärligt talat! Men vi tog oss igenom det och imorrn är det dags igen.

Om 6 timmar blir det frukost innan jag ska bege mig mot Lisa. "Vi ska flytta" har det hetat ett bra tag nu, och imorrn är det äntligen dags. Jag och pygméerna ska kämpa mot soffor sängar stolar och bord. Jag räknar med blod.

Godnatt i varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0