If I go crazy then will you still call me Superman?

Torsdag idag, känns som söndag. Onsdagen var en mycket fin dag. Inledde med att vakna och städa lite, åkte därefter till jobbet och stal Pias nycklar för lite inbrott. Gled ner på stan och träffade Lisa och Anton, fixade sprit och mat.

Vidare spenderades kvällen genom att Anton spelade igenom Super Mario Bros 3 för att sedan dö på sista banan ungefär 20 gånger pga alkoholen. Övriga rev mitt hem under tiden. Ser ut som kriget.


Personligen så tog minnena slut i taxin på väg till Hugo. Men jag har en stämpel på armen och -300 på kontot så jag antar jag hade roligt! Torsdagen har mest bestått av vatten vatten vatten och försökt må bättre. Först nu känner jag mig som människa igen! Ska springa ner och parkera om bilen bara så jag slipper böter nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0