Allting hänger ihop, allt.

Nu gick det ju sådär med bloggandet, igen. Jag vet inte varför men det kommer inte riktigt så spontant som det borde! Söndag morgon nu i alla fall, valde att inte sova för att komma i synk till ny arbetsvecka.. Sett klart säsong 1 av vampyrerna och funderat alldeles för mycket på alldeles för lite.

Igår fredag blev det utgång, med tjejerna!? Hamnade i varje fall på Hugo och väl där hittade vi mer eller mindre resten av hela min bekantskapskrets! Väldigt trevligt måste jag säga!

Råkade dricka cola igen efter nästan en veckas uppehåll, blev dock inte den sensationen jag väntat mig så jag kanske kan klara mig trots allt. Dieten verkar gå bra iaf, känner mig lite köttigare redan :)

Nu ska jag nog glo vidare på vampyrerna eller spela gitarr tills solen går upp och kamraterna vaknar!

Lille Milton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0