En dusch senare..

Duschen avklarad och fick ner en pizza också. Fick med mig Kartong till stan och har suttit och snackat och trackat honom medans han spelat Starcraft 2 ^^ Jag däremot har parkerat med laptopen i sängen.. Var lite sugen på bio förut, tänkte se "I am number 4" men de blev inte så. Får ta det en annan gång!

Ska väl försöka somna medans jag fortfarande är trött kanske? Eller i alla fall en powernap vore skönt.. Vad kan man annars göra en lördagkväll när man är barnvakt åt sin kusin? Får se vad morgondagen bjuder på för härligheter!

För övrigt alla Maxare så är det på onsdag det gäller. Hör av er för mer info :) //Linsu

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur för dig att du skippade bion.. Den var jag på! -.-'

2011-03-27 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0