You're the one that saves me.

Jag vet. Förlåt bloggen. Men antingen händer det ingenting värt att skriva om, eller så händer det så mycket så jag inte hinner skriva. Blivit mycket fest på sistone känns det som? Märkligt. Stängde igår med Lisa å idag är jag hemma och sjuk pga halsen... "Skönt att vara hemma" tänker ni. Men icke! Jag har visserligen städat hela huset och slängt massa saker å packad ner Nintendot med mera men nu är jag fruktansvärt rastlös och måste ut och göra nånting. Har därför sms-terrat halva min lista och utvald blev lillasyster Åsa som ska gå panta burkar med mig, JIPPI!..

Tips på hur man inte är så rastlös hela tiden? Försökte se på film förut och det gick bra i cirkus 10 minuter, jag tror att alla ni som gjort någon stilla aktivitet med mig vet att jag måste röra på mig, helst hela tiden haha! Skulle gärna gå till gymmet men känns ju inte så intelligent med tanke på halsen. Vi får se. Hoppas bara jag är kry nog imorgon för innebandyn, vore en sorgens dag annars!

Vi skulle även försöka få in nån form av julbak/glögg/drickarkväll onsdag men det känns tungt i nuläget.. På återseende i alla fall kära bloggläsare, blir ingen bild idag för det pallar jag icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0