We don't care who sees.

Härliga onsdag. Vaknade med att halsen var tusen gånger värre än innan men sov faktiskt helt OK inatt så jag tuffade på som vanligt. Frukost och några telefonsamtal senare så mådde jag som en prins! Doktor Anton dök upp runt 15 och vi spelade lite Heroes of Newerth i väntan på Skogshuggarn och Lisa. Dom hade med sig en mängd olika byggmateriel! Pepparkakshus och någon form av kladdig kakaokaka med handvispad grädde blev det, jag vågade inte smaka.. Ett väldans härj var det i alla fall och jag trivdes!

Efter detta så drog Lisa hem så jag fick lite qualitytime med Huggish och Anton. Den senare personligheten valde att placera sig vid dj-bordet och spela diverse 70-tals hits varpå den tidigare såg ut som ett frågetecken! Jag låg istället i sängen och tjatade om att det var dags att äta, vilket inte uppfattades förens 19.30 cirkus.

Blev en pizza på Napoli, ingen av oss åt upp allting för vi laddade för en stenhård kamp på innebandyplanen! Vi tog oss dit efter en kort tripp till Doktorn och spelade lite Mario. Lagen blev något ojämnt fördelade till min nackdel. Ingen avbytare till "Knut Ove" inte.... Lyckades överleva och ta mig hem i varje fall.

Blev en snabbstart av datorn så jag kunde få lite musik till duschen och sen fick jag besök! Lyckades hälla i mig lite drinkar och nu inväntar jag sällskap nummer två :) ska försöka ta oss till Hugo! Wish me luck. Peace out bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0