Tomorrow I'll be gone.

Nu har sällskapet åkt hem. Dvs Puke, Peglah, Kartong och RsN. Mina kära nördvänner. Victor skulle också ha kommit men han fick inte plats i bilen (eller raidade, oklart). Dom drack öl, jag drack ingenting, jag var nog egentligen ganska osocial men jag hade annat att tänka på. Konstigt hur dessa små, egentligen obetydliga sakerna får en så ur balans. Jag känner mig som en zombie, kan inte fokusera på någonting, tungt.

I varje fall så har jag mer eller mindre styrt upp både annandagsfest och nyår! Det fick gick så fort och jag hoppas det blir bra. Nu borde jag sova då jag börjar 08.00 imorrn, jag är trött men har ingen lust att somna, viljan finns inte där. Jag vill så samtal, sms eller besök som säger att allting kommer bli bra. Vilket det blir, eller är, redan. Men det känns inte så.

Tillbaka till jobbet imorrn, tillbaka till människorna. Det hjälper nog, det brukar det göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0