Skippar alla deppiga rubriker!

Suttit och lyssnat på Eminem i två timmar nu av någon anledning. Försökt tagga för jobb. Städat hela lägenheten, dammat dammsugit skurat golv och bord. Vilken energi man får av att sitta hemma en hel dag haha. Ska iväg till jobbet nu och jag är fortfarande supertaggad! Så till alla som ska ut, kom förbi så bjuder jag på ett leende (dom är lätt mer sällsynta än gratisdipper).

Tänkte för en gångs skull lägga upp en bild men tror ni inte datorn inte hittar telefon?! Pallar inte lösa de nu så ni får vänta ytterligare! Det skulle dessutom vara intressant att veta vilka som läser min blogg för jag har lyckats få en del stadiga läsare. Några kan jag gissa men har endå ett gäng frågetecken! Skriv gärna vem ni är om ni vill :)

Hejdå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0