She rings my bell.

Tänkte bryta den lite mörkare trenden på bloggen nu. Svårt! Det är mycket roligare att blogga om känslor och katastrofer än om glada "hej det här har jag gjort idag" saker.

Iaf sista sjukdagen hoppas jag verkligen. Kunnat äta lite vanlig mat idag. Fått arga sms för jag hade sällskap när jag var sjuk. Känns sådär men man kan väl ändå vara för sjuk för att jobba men för frisk för att umgås? Kan jag tycka iaf. Känns bra att någon annan än jag ställer upp också.

Har vaknat, duschat, städat idag. Följt av film och youtube-tittande med Sara å Malin. Lagat mat nyss å ska snart sova. Trött Linus. Taggar för ny vecka imorrn med bland annat Julafton. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0