Nothing to lose.

Dagen började inte mkt bättre än den slutade, andra sidan av halsen totalt igentäppt och svullen. Försöker jobba runt de för de finns inte en chans i världen att jag pallar va hemma mer! Jag känner mig i alla fall lite glad, konstigt nog så trivs jag på jobbet. Det är tungt, svettigt, hårt och väldigt väldigt ansträngande men jag är glad när jag är där. Är det kärleken till pengar eller arbetskamrater? Oklart.

Blir tydligen nån slags "homecomingfest" på måndag btw. Jag ska tydligen bjuda på öl! Men jag är inte den som är den. Lite trisst att behöva köpa sina vänner dock men vad gör man inte för lite sällskap? Nu ska ja dra i mig sista köttfärssåsen och hoppas på mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0