När jag givit dig allt.

Julafton avklarad. Blev faktiskt väldigt väldigt trevligt! Istället för mina vanliga tre timmar i skogen var vi där i nästan tio. Tror det kan bero på att vi dumpade dom äldre och tog in nya, yngre förmågor. Fick väldigt väldigt mycket paket och har inte orkat lägga allt där det ska vara än. Amina kom extremt bra överens med min familj och även Simon och Fredda smälte in i familjen på ett schysst sätt.

Runt 00.00 var vi hemma igen och jag kände att "jag är inte klar än". Som från en blå himmel smsar Malin och skriver att dom är på väg ut! Så vi drog till Wasa en sväng och jag tror jag var den enda som faktiskt hade roligt. Kan berott på mina redbull-vodkas som jag svepte. Förvånansvärt vad glad man blir av lite alkohol!

Hemma nu återigen. Ska försöka styra upp en dejt med Simon å Pongo innan han drar till Jönköping igen! Sen står nattjobb på schemat igen. Men jag är glad, GLAD på riktigt. Känns helt magiskt. Hoppas det inte bara är spriten som talar.

Tack för mig vänner fiender läsare och kamrater. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0