När dagar blir svarta hål.

I måndags, annandan.. Blev fest trots allt. Kaos och Katastrof! På nåt sätt blev alla sådär lagomjätteförfulla! Jag hade nog inte nyktrat när det var dags för jobb dagen efter (dvs igår). Men vi tog oss igenom dagen trots att det kändes som att den aldrig skulle ta slut, fick till och med beröm för jag "aldrig varit så effektiv". Hem efter det och dö i sängen i ett halvt dygn.

Idag däremot har jag vaknat å duschat å ätit på Spicy Hot, pratat om viktiga saker med någon. Vet inte riktigt hur det blir med någonting. Känns som att jag gick från 5/5 till 0/5 på en helg. Känns tomt.. Men det löser sig, det gör det alltid.

Ska fixa iordning det sista nu innan jag drar till jobbet med Lisa och har utfrågning med Victor :D Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0