More then a feeling.

Hittade på nånting. Skulle dra å käka men hamnade med Jungewall på Citygross och köpte julpynt, fixade även en gran. Hoppas Mr. Fors blev nöjd! Blev i varje fall hemskjutsad sen så jag fick äta mina cornflakes ifred.

Ska väl sova nu så jag orkar med min "enorma" leverans imorrn, ensam! På den positiva sidan så är det fruktansvärt roligt att anstränga sig på jobbet för en gångs skull. Saknat försäljningen. Det är skönt att chilla ibland men det ger så mycket mer att jobba hårt och se resultat!

Efter jobbet siktar jag på en runda på stan med lillasyster och eventuellt ett pass på gymmet om kusin inte misstycker. Nu sova på riktigt, eller smsa mig till sömns i varje fall. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0