Jag saknar det som inte finns.

Blev inget blogginlägg igår för jag hade bokstavligt talat inte en sekund över någonstans! Först var det jobb 8-14 och sen åkte jag och träffade Simon och RsN innan jag skulle till sjukMalin "en snabbis" å lämna lite grejer. Somnade till i hennes soffa och sen var Sara där och tiden gick jättefort! Till slut lyckades jag slita mig och träffa Simon igen hemma hos mig.

Runt 23.30 bestämmer vi oss för att dra och käka lite innan vi drar på nån film att somna till men det visar sig att tidigare sällskapet ville också med till Max och vidare hem till mig. Klockan var väl runt 3 när alla gick och jag var en väldigt glad men trött Linus. Dagen på jobbet idag har varit katastrof så idag har jag förberett med en powernap och ska försöka göra nånting roligt innan kvällen är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0