Jag har lovat och glömt, förlåtit och fördömt.

Sovit oroligt inatt. Vaknat säkert 5-6 gånger och gått upp och druckit vatten. När jag väl vaknade på riktigt runt 13 så hade jag en tomhetskänsla. Kan inte riktigt beskriva den men det känns som att något mörkt lämnat mig, vilket är skönt, men på samma gång lämnat ett hål. Oklart det där.

Har även fått lite snö ute, på taken då. Det är fortfarande plusgrader på marken så det smälter bort så fort det landar. Sitter och försöker planera upp mitt liv. Jag vill bli en sån som alltid gör saker. Sluta sitta hemma och inte göra nått. Ta tag i livet på riktigt. Frågan är hur man gör bara, inte riktigt min grej det där. Kanske skulle sluta skriva det här inlägget till att börja med?

Simon kommer hem idag!!1111 Likaså hans bror!! Alla är glada! ALLA! Dom stannar en stund iaf, känns mycket bra! I väntan på dom tänkte jag nog ta en liten tur på stan. Har tydligen lite julklappar jag måste köpa själv? Vad hände där. Lejer man ut jobb så får dom väl se till å göra klart det! Känns som att jag kommer bomma nått i år haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0