Ingen rubrik.

Gårdagen blev helt okey faktiskt. Hade rätt mycket att göra hela kvällen så tiden gick fort, Lisa var astaggad dessutom så vi stängde rätt fort! Victor drog vid 22 till sitt sällskap, skjutsade Lisa till sitt vid 2. Själv åkte jag hem och lekte med mina dansmattor. Lite "foreveralone" varning på det alltså! Haha.

Nyss duschat och ska ta ett ryck och städa upp lägenheten från i måndags är tanken, as-äckligt? Ja. Därför jag inte varit i köket sen dess. Skulle även behöva handla lite saker men det finns inte tid! Varför gick jag inte upp 9.33 när jag vaknade för? Istället för att ligga kvar i sängen i 4 timmar till?

Hoppas på en supernatt på jobbet ikväll. Ska försöka spika nyår också, Jönköping? Kanske. Måste inventera spriten också så jag vet vad som måste inhandlas. Därför jag städar haha. Det gick en hel del i måndags kan man väl säga, de kommer bli dyrt att fylla på! Men som alltid, det är bara pengar, vad spelar det för roll?

Pappa fyller 49 imorgon också. Tiden går fort när man har roligt. Ska väl dit och umgås lite och äta tårta hoppas jag! Vi får se hur det blir! Peace out mina monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0