Ingen går hel ur det här.

Tänkte sova, tänkte efter, tänkte igen. Ska inte sova. Way för uppspelt för ingenting. Skulle kunna tro att jag gick på droger om jag inte visste bättre! Hittat en hel drös med nya favoritlåtar bland annat Awolnation - Sail. Blev erbjuden en kattunge idag. Jag är ju mer än lite sugen om man säger så men är man allergisk så är man. Dessutom så lever en katt lite för länge för mig skulle jag tippa på..

Fick jordens ryck att köpa en miljon julklappar hit och dit idag. Får se om det blir något under veckan! Inte för jag vet vad någon vill ha men det är väl lite charmen, eller? Hade jag orken skulle jag ge julklappar till varenda människa jag kände. Nått utstuderat och vältänkt till varenda människa jag pratar med. Tänk er vad mysigt att få en julklapp av någon man inte räknat med. Bara tanken av det får mig att bli alldeles varm! Vi får se. Inga förhoppningar.

Fick värsta rycket på varm choklad också, med popcorn. Kan bli en kanonnatt det här! Hoppas morgondagens Linus inte misstycker! Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0