I'm as blue as a boy can be.

Hemma efter några timmar nattjobb. Gick helt okey. Halsen gjorde sig påmind när vi ökade tempot. Är nog hemma imorrn om det inte blir bättre, några jobbiga gäster som vanligt men vi kom hem levande som alltid! Fick även besök av Malin och Sara som bjöd på efterfest. Dom sov dock 05.15 när det var dags, märkligt märkligt!

Tycker det är rätt så mysigt när man kommer hem såhär på morgonen, hela landet sover och jag är verkligen på riktigt ensam. Lyssnar på lite skön musik och bara slappnar av innan det är dags att sova. En bra tid på dygnet helt enkelt. Nu ska jag dock försöka få i mig nån form av mat, lär bli flytande föda, innan dejten med John Blund.

Natti mina bloggtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0