Gamla människor.

Fredag dag idag! Hade en riktigt riktigt tung natt på jobbet igår.. Jag och Lisa mer eller mindre avled halvvägs men alla fick sin mat och gick hem nöjda och glada. Stängningen tog dock en timme längre än vanligt för att vi inte hade hunnit göra någonting alls. Superguldstjärnor till Malin och Victor som kunde köpa mjölk mitt i paniken då den va slut <3 Tack!

Efter vi stängt låst och skrivit arga lappar så drog vi till Statoil och köpte korv. Killen i luckan sa att han gick på droger men vi gissade att han bara drev med oss för vi var så trötta. Märkligt men väldigt roligt! Åt i alla fall upp korven och skjutsade hem Lisa.

Idag vaknade jag efter 5 timmars sömn vid 10.33 (märkligt sammanträffande?) för att ligga och smsa i någon timme innan jag somnade om. Victor ringde på dörren vid 13 tiden och ville äta mat, hämta sprit och prata. Vi väntade på Simon och drog iväg och åt kebab, Victor åt som en fjolla.

Nu sitter jag ensam kvar med Simon och ska snart dra mig ut mot simonstorp då min käre far fyller 49! Hoppas på tårta.. Annars händer väl inte så mycket. Nyår imorrn, jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0