Det hjärta som skulle bli ditt på nått vis..

Nyligen hemkommen från bio. In Time såg vi, helt okey film faktiskt. Justin Timberlake är inte så värdelös som jag trott! Han får ett extraplus av mig. Vägen dit var dock lite krokigare, kom iväg från skogen lite sent så fick "köra som en biltjuv" genom stan där det inte var halt i varje fall. Parkerade bilen och SPRANG genom halva stan för att hinna. Tog halva filmen att komma i fas igen. Att Victor krockat Malins bil var dock något som gjorde mig lite glad :)

Sitter nu och väntar på livet mer eller mindre, snöat in lite på "Kom Änglar" bara för Lisa hade den när vi stängde igår. Jobbigt när man omedvetet sitter och relaterar till depplåtar bara-för-att. Får börja lyssna på nått glatt istället, typ Sven-Ingvars eller Rolandz, synd att jag inte gillar dansband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0